onsdag 18. april 2012

Jada, jeg er i live, og er blitt mamma ! :D

Nå er det utrolig lenge siden jeg har brukt denne bloggen, men føler at det er på tide med en oppdatering igjen. Mistet all inspirasjon til å blogge i påsken i fjor da en venn siden barndommen tok sitt eget liv, men nå har jeg endelig fått noe jeg kan prøve å blogge litt om igjen :) Den 12. februar i år ble jeg faktisk mamma til ei lita jente, og føler livet ikke kunne vært bedre enn det er akkurat nå. Storkoser meg med min lille famile! <3 Tenkte at jeg skulle lage to innlegg rundt dette, ett som tar for seg selve graviditeten, og ett som tar for seg selve fødselen. Har allerede skrevet ferdig det om graviditeten, men har ikke funnet tak i alle bildene jeg vil ha med i innlegget enda. Burde ikke ta lang tid før det blir lagt ut.

Ingen kommentarer: