fredag 25. februar 2011

Endelig helg.. igjen^^

I dag var jeg til frisøren for første gang på det jeg kan huske, og endte med å klippe av MYE mer enn beregnet. Kom inn til frisøren å sa at jeg helst ikke ville ha kortere enn til midjen (siden jeg er veldig glad i det laaaange håret mitt), men da jeg så meg i speilet etterpå var det lengste på hele frisyren ca ved midjen.. Hrmf! Meeeen, skal vel egentlig ikke klage siden jeg vet håret mitt hadde godt av det, og det ikke ser så aller verst ut:))

Satte meg ned å så over filmer som skal komme i 2011 som jeg ser frem til å se her om dagen, og den listen ble laaang. Startet det hele ved å se filmen "The Mechanic" og digga den:)) Statham og ation er som regel en suksess (om man ser bort i fra Crank, High voltage :s). De filmene som er øverst på lista av "MÅ ses i 2011" er:

Transformers: Dark of the Moon, Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides, X-men: First Class, Mission: Imopssible - Ghost Protocol, Sherlock Holmes: A Game of Shadows, Green Lantern, The Hangover Part 2, Season of the Witch, Drive Angry, Fast Five, Biler 2, Wanted 2 og maaaange flere (orker bare ikke å ramse opp)^^









Nei, nå er det movie-time.. Tenker å se The Next Three Days:))

Ingen kommentarer: